Bijna op reis! - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Tessa Huizen - WaarBenJij.nu Bijna op reis! - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Tessa Huizen - WaarBenJij.nu

Bijna op reis!

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

23 Juni 2014 | Nederland, Driebergen-Rijsenburg

Hoi allemaal,

Morgen begint mijn reis van ruim 30 uur naar Samoa. Mijn koffer is gepakt. Vanavond nog een gezellige avond met mijn familie en dan moet ik morgen ochtend toch echt afscheid nemen van paps, mams en natuurlijk Maiko.

Ik heb deze blog aangemaakt maar ik weet niet hoeveel ik erop kan schrijven. Mijn gastgezin heeft waarschijnlijk geen internet waardoor ik minder vaak de gelegenheid heb om iets te schrijven.

Fijne vakantie!

  • 23 Juni 2014 - 14:24

    Papa:

    Nou Tessa.... Het is eindelijk zo ver! Ik ga genieten van vanavond.
    Ik hoop dat je de reis van je leven gaat beleven!
    Heeeeel veel plezier, en doe vooral voorzichtig!
    Hou van je!
    Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 23 Juni 2014
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 4830

Voorgaande reizen:

24 Juni 2014 - 21 Augustus 2014

My time abroad

Landen bezocht: